Start a new topic
Solved

Error 22 al intentar grabar League of legends | Error 22 when I try to record League of legends

Buenas tardes, 

Pues le cuento, hasta hace un mes el programa ha estado funcionando correctamente, grabando cualquier juego a máxima calidad y sin ningún tipo de problema. El error 22 ha empezado a producirse cuando formateé el ordenador y descargué la última versión de Plays.tv client. No sé si hay opción de poder descargar una versión del cliente anterior o si existe alguna solución para este problema. He seguido todos los pasos del post que hay en la web de soporte, los controladores de la gráfica están actualizados, los controladores de la CPU también tienen la última versión y después de lanzar la consola de Windows me dice que no tengo archivos corruptos. 

Actualmente las caracteristicas de mi equipo son: Windows 7 Ultimate 64bits | Intel i7 920 @2.6 | Nvidia GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5 | 8gb de ram | cuento con DirectX 11 y el .net framework 4.5 

Espero que puedan ayudarme ya que estaba muy contento con el programa. 

Gracias de antemano.

Good afternoon,

As I mention my problem, until a month ago the program has been running correctly, recording any top quality game without any problem. Error 22 has begun to occur when I format the computer and download the latest version of Plays.tv client. I dont know if there option to download a version of the previous client or if there is any solution to this problem. I followed all the steps of the post there on the web support, drivers graphics are updated drivers CPU also have the latest version and after launching the Windows console tells me I have no corrupted files.

Currently the characteristics of my computer are: Windows 7 Ultimate 64bit | Intel i7 920 @ 2.6 | Nvidia GeForce GTX 750 Ti 2GB GDDR5 | 8gb ram | also it has DirectX 11 and .net framework 4.5

I hope you can help me because I was very happy with the software.

Thanks in advance.

The bug has been fixed with the new client version. ^^

@psicotropical i have the nwe client version and the error 22 continious since the new league of legends clients. what can i do? Reinstalling isn´t an option

Login to post a comment